NUNTIO Procesy
Riadené spracovanie a vybavovanie dokumentov vám prinesie pokoj a istotu v prehľadnosti o ich spracovaní a plnení termínov vybavenia. Vždy vám bude jasné, kde a u koho sa aktuálne dokument nachádza a v akom je stave. Automaticky vytváraný archív zdieľaných dokumentov s riadeným bezpečným prístupom je základným benefitom pripravených hotových riešení.
NUNTIO Faktúry
Digitalizácia procesu schvaľovania faktúry zabráni nekontrolovanému putovaniu listinnej faktúry po firme a transparentne sprehľadní celý proces schvaľovania faktúry na úhradu.
Centrálna evidencia faktúr a objednávok
- Evidencia faktúr v digitalizovanej podobe
- Vyhľadávanie podľa atribútov faktúry
- Neustály jednoduchý prehľad o stave schvaľovania
Elektronické schvaľovanie faktúr
- Riadenie postupu schvaľovania v závislosti od typu faktúry
- Formálna, vecná, cenová a finančná kontrola
- Predkontácia a schválenie na úhradu
- Využitie elektronického podpisu
NUNTIO Žiadanky
Riadenie postupu schvaľovania žiadaniek na nákup prinesie transparentnosť nákupného procesu od samého začiatku. O každej žiadanke je riadiaci pracovník informovaný a každé rozhodnutie je auditovateľné.
Agenda žiadaniek
- Vystavenie a evidencia žiadaniek podľa typu
- Triedenie a vyhľadávanie podľa údajov
- Prehľad o stave čerpania rozpočtu nákladového strediska
Schvaľovanie žiadaniek
- Postup schvaľovania podľa druhu žiadanky, ceny, ...
- Zber údajov pre vystavenie objednávky
- Priradenie nákladového strediska na žiadanku
NUNTIO Zmluvy
Interný register všetkých zmlúv s riadeným prístupom k platným aj neplatným zmluvám odstráni kopírovanie zmlúv pre potreby organizačných útvarov a zabezpečí individuálny prístup ku zmluvám.
Register zmlúv
- Evidencia profilových údajov a obsahu (word, pdf, sken,...)
- Evidencia dodatkov a relácie na zmluvy
- Triedenie a vyhľadávanie podľa údajov a obsahu
- Sprístupnenie zmlúv iba vybraným pracovníkom
Schvaľovanie zmlúv
- Riadený postup pripomienkovania návrhu zmluvy
- Konsolidácia pripomienok
- Opakovaná komunikácia so zmluvnou stranou
- Schválenie a podpis
NUNTIO Smernice
Centrálna správa elektronických smerníc minimalizuje riziko vzniku neriadenej papierovej dokumentácie a zabezpečí pracovníkom prístup k vždy aktuálne platným verziám smerníc.
Správa elektronických smerníc (noriem, predpisov)
- Evidencia a kategorizácia smerníc
- Elektronická distribúcia platných smerníc
- Automatická kontrola platnosti a revízne konanie
- Archív neplatných smerníc
Pripomienkovanie a schvaľovanie
- Riadenie postupu viacnásobného pripomienkovania
- Schválenie finálnej smernice
- Publikácia novej smernice a stiahnutie neplatnej smernice
- Riadenie revízneho konania