NUNTIO Procesy
Riadené spracovanie a vybavovanie dokumentov vám prinesie nielen prehľadné procesy, ale aj istotu v plnení termínov. Vždy bude jasné, kde, u koho a v akej fáze, sa dokument aktuálne nachádza. Archív zdieľaných dokumentov sa vytvára automaticky, má bezpečný prístup a je základným benefitom pre pripravené hotové riešenia.
NUNTIO Faktúry
Po digitalizácii procesu schvaľovania faktúry sa zabráni nekontrolovanému pohybu jej listinnej verzii vo firme. Okrem toho sa sprehľadní celý proces schvaľovania faktúry na úhradu.
Centrálna evidencia faktúr a objednávok
- Evidencia faktúr v digitalizovanej podobe
- Vyhľadávanie podľa atribútov faktúry
- Neustály jednoduchý prehľad o stave schvaľovania
Elektronické schvaľovanie faktúr
- Riadenie postupu schvaľovania v závislosti od typu faktúry
- Formálna, vecná, cenová a finančná kontrola
- Predkontácia a schválenie na úhradu
- Využitie elektronického podpisu
NUNTIO Žiadanky
Riadenie postupu schvaľovania žiadaniek na nákup prinesie od začiatku transparentnosť nákupného procesu. Riadiaci pracovník je informovaný o každej žiadanke a rozhodnutie sa dá kontrolovať.
Agenda žiadaniek
- Vystavenie a evidencia žiadaniek podľa typu
- Triedenie a vyhľadávanie podľa údajov
- Prehľad o stave čerpania rozpočtu nákladového strediska
Schvaľovanie žiadaniek
- Postup schvaľovania podľa druhu žiadanky, ceny, ...
- Zber údajov pre vystavenie objednávky
- Priradenie nákladového strediska na žiadanku
NUNTIO Zmluvy
Interný register všetkých zmlúv s riadeným prístupom k platným aj neplatným zmluvám odstráni kopírovanie zmlúv pre potreby organizačných útvarov a zabezpečí individuálny prístup ku zmluvám.
Register zmlúv
- Evidencia profilových údajov a obsahu (word, pdf, sken,...)
- Evidencia dodatkov a relácie na zmluvy
- Triedenie a vyhľadávanie podľa údajov a obsahu
- Sprístupnenie zmlúv iba vybraným pracovníkom
Schvaľovanie zmlúv
- Riadený postup pripomienkovania návrhu zmluvy
- Konsolidácia pripomienok
- Opakovaná komunikácia so zmluvnou stranou
- Schválenie a podpis
NUNTIO Smernice
Centrálna správa elektronických smerníc minimalizuje riziko vzniku neriadenej papierovej dokumentácie. Pracovníkom vždy zabezpečí prístup k aktuálne platným verziám smerníc.
Správa elektronických smerníc (noriem, predpisov)
- Evidencia a kategorizácia smerníc
- Elektronická distribúcia platných smerníc
- Automatická kontrola platnosti a revízne konanie
- Archív neplatných smerníc
Pripomienkovanie a schvaľovanie
- Riadenie postupu viacnásobného pripomienkovania
- Schválenie finálnej smernice
- Publikácia novej smernice a stiahnutie neplatnej smernice
- Riadenie revízneho konania